mommyofson Merhaba arkadaşlar 38+2’deyim sabah 7 buçukta suyumun gelmesiyle uyandım. Duş falan alıp saat 10da hastaneye geldim. 4cm açıklığım var nst’de sancı çıkmıyor böyle giderse suni sancı verilecek. Dua edin kolay geçsin 🤲🏻🤲🏻
Eflinelif mommyofson Allahım hemen kurtarsın inşallah canım 💕🙏🏻 Hemen eline sağlıkla alırsın inşallahhh
Bbusra34 mommyofson Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı şekilde biran önce kucağınıza alırsınız yavrunuzu
3bebe1anne_2021 mommyofson yaa inşaallah bir avazda sağlıkla doğum yapar bebeğini kucağına alırsın 🤲🤲 inşaallah bize de böyle postlar açmak naip olur son 9 😂😂