Rabiaturul Arkadaşlar merhaba bugün benm adet günümü hesaplayınca 6 gün geçikti ama gebelik testi yaptım çıkmadı sizce neden olabilir bu ve testlerde yanılma payı varmı 😓😓
DamlaNur29 Rabiaturul canım benim herşeyin hayırlısı bişeyi cok istemek iyi değil rabbim başka şekilde sınar ben hep öle dua ettim allahm hayırlısını ver hayırsızsa verme tüp bebek koydurdm gene aynı şekilde dua ettim hakkımızda hayırlısını ver rabbim diye inşallah senin içinde hayırlısı olur
bsra18- Rabiaturul karın seyirmesi falan öyle hemen hissedilecek belirti değildir canım umarım hamilesindir ama bana daha çok yaşadığın belirtiler psikolojik gibi geliyor
HilalG Rabiaturul üzülmeyin bizde 1 bucuk senedir istiyoruz dün öğrendim bende ne zaman kafam dan attım o zaman Allahım o mutluluğu verdi gerçekten başka şeylerle uğraşın kafanızı dagıtın
HilalG Rabiaturul Allah yardımcın olsun kuzum benim de bi sorunum yoktu Rabbim büyük vakti zamanı vardır 🤲❤