Sun aç ve tok oluşlarına bile karışıyoruz. Benim de canım bisey istedi dedim yemeye gidelim mi ..Gidelim şurası çok güzel yapiyor ben arada yiyorum gidip dedi.nasi ağladım ben evde dururken sen oralarda yemeğe mi gidiosun diye 😂 hayır normalde çok rahat bi insanım nerde kaçta gelir napti hiç umursamam .Ama batıyor iste bu ara🥴