Kizlar bi kac gundur bebegimin hareketini az hisseder oldum normalde hergun ayni rutinde devam.ederdi ozellikle sabahlari ac karna cok oynardi 20 haftamdayim ama 2 gundur filan hissetmiyorum cok nadir harektlerini hissediyorum birde kasilmam oluyor karnim sertlesiyor filan carsamba gunu kontrolde rahim agzim 28 mm dusukdu yani ne yapicagimi bilemedim ne yapsam bilmiyorum boyle bisey yasayan varmi ??