Deletedmom386 Geceden beri midem aşırı derece ağırıyor. Bide sanki grip olacakmışım gibi burun boğaz hep dolmuş gibi. Sıcak basıyor ateşimde var sanki. 11haftalığım bu arada. Mide için ne yapmam lazım maf etti beni
edaozdxx Boğazların için de ıhlamur, elma kabuğu ve limon kaynatıp içersen iyi gelecektir. Yada sirke, bal, limon sıcak su karışımı iç. Bunlarla atlatabilirsin ancak.
Deletedmom386 edaozdxx bitki çaylarının hepsini düşük yapar diy biliyordum. Aça deniyeceö balla karıştırıp
edaozdxx Deletedmom386 yok canım. Ihlamur için gebelikte kullanılabileceğini söylüyor doktorlar. Yine de telefon numarası varsa doktoruna danışabilirsin.
Damlapilatin Deletedmom386 google yaz 5 tane bitki var uzak dur içme adaçayı hiç içme en iyisi ıhlamur
Deletedmom386 edaozdxx Ay iyi o zaman deneyecm . Hatta şuan grip oldum nasıl ve kimden bulaştı anlamadım
Poyraz-isimsiz06 Deletedmom386 şuan bende gripim ve 7 haftalık hamileyim aşırı bılantım var daha doktra gitmedim salı gidecem hava makinesiyle sirke koyup çektirdi kayınbabam iyigeldi gibi bide çay su bol limonlu içiyorum bakalım öyle böyle atlatmaya çalışacaz