aysglbz geçmiş olsun bende bu hafta mücadele ediyorum. İlk önce aile sağlığındaki doktora gittim. Tuzlu su ile gargara, ballı limonlu ılık su önerdi fakat geçmedi ilerledi. Ama önerim direk Kbb doktoruna gitmen. Detaylı muayene yapıp en son kanımdaki enfeksiyon oranına baktı(ilerlerse bebeği etkilemesim diye) ve antibiyotik kullanmam gerektiğine karar verdik. Kadın Doğum doktoruna danışarak kullanıyorum çok şükür daha iyiyim. Burun tıkanıklığı, boğaz batması, geniz akıntısı bu hafta zor gecti.