Çok zorlu bir hamile kalma sürecinden geçip üstüne bir kayıp yasayıp yine de yılmayıp inatla doğal yollarla hamile kaldım. Kızımın müjdesini almadan da buradaydım ve şimdi bizde mezun olduk.
Gebeliğim boyunca gobegimden önlem amaçlı kan sulandırıcı oldum normal doğum da hayalimdi ve hayal oldu benim minik kızım biraz iri bende minyon bir hatunum çatım normal ama bizim hatunda yukarıda büyümüş spinal sezeryan kaçınılmaz oldu doğumumdan bir gün önce nisanım gelmişti zaten
Sabahın köründe doğum saat verdiler ama olsundu sabah kalktım hemen saçımı yaptım makyajımı falan biraz rötarla doğuma girdim tabi biz eşimle birlikte gidicez sanmistim ama kapıda almadılar o an biraz panik yaşadık ameliyathane biraz tuhaf geldi ama çalışanlar çok sıcak kanlıydı çok korkuyordum sezeryandan ama iğne yapıldığı an ayaklarım uyuştu sonra ameliyat başladı 5 dk geçmeden bir bebek sesi duydum şaka gibiydi annemiydim şimdi bana gösterdiler ama hemen geri aldılar sonra çok geçmeden önce kızımı sonra beni odaya aldılar toplam 30 dk falan sürdü sürmedi. Kapıda annem eşim yakınlarım meraklı gözlerle beni karşıladılar ama kendimi iyi hissediyordum sadece biraz çakır keyftim 😂 ismini vermek istemediğim bir yakınım yanlış bir korse almış ayağa kalkarken onu taktılar ama bana hiç iyi gelmedi benim gibi sıkıntıya gelemeyen biriyseniz asla korse takmayin hemen. Ertesi gün taburcu oldum. Çok şükür kızımda bende iyiyiz 12 şubatta doğum gerçekleşti şuan ben normal hayatıma döndüm haliyle oturup kalkarken destek alıyorum ama asla korktuğum gibi değilmiş ❤ sormak istediğiniz bir şey olursa elimden geldiğince cevaplarım😊