Ebru25 ayda bir kutu parol bitirmişliğim var, benim beynimde doğuştan damarlanma ve kist var bu da ağır migren atakları geçirmeme sebep oluyor.Hamilelikle birlikte kafa içi basıncım daha da arttı malesef. Ama anca parol kullanabiliyoruz gebelikte ve minoset. Normalde çok daha ağır ilaç kullandığım için bu ilaçlar kesmiyor acillik oluyorum serum da fayda etmiyor çünkü yen parol serumu takılıyor . Tülbentle başımı bağlıyorum, mentollü Merhemlerden sürüp, buz tutuyorum soğuk duş alıyorum, kahve çekirdeğine limon sıkıp çiğniyorum, zencefilli limon çayı içiyorum, Türk kahvesi filtre kahve,kimi insana kafein iyi gelirmiş kimisine ters etki yaratırmış. Bana iyi geliyor,dene sende. Rezene çayı içiyorum. Karanlık sessiz bir odada uyumaya çalışçaksın oda uyuyabilirsen 🤷♀️ 20 senedir migrenim var çok zor gerçekten hamilelikte ekstre zor