Serap0733 SimaG ben de de oluyordu ilk zamanlar burnum kapalıyken😂hatta yok horlamam ben sen horluyorsun diyordum video ya bile almış o zaman inandım😁
Asiyenur_46 SimaG canım horlama değil de yakın bi derdim var burnumdan ameliyat olmam gerekiyor biriyle tam nefes alamıyorum şimdi bide grip oldum ikisiyle de alamıyorum.agzimdsn nefes aldığım için inliyor gibi sesim çıkıyor geceleri çok kötüyüm ya 😔
Mekamu Bence nefes alabildiğimize şükretsinler. Horlama konusunda şikayetçi kocalarınıza gebelikte vücudumuzdaki organların değişikliği videolarını izletin 😂
Mommy1 SimaG 😂 ben asla horlamaz aksine esimden hep şikayet ederdim o da simdi artik uyutmuyorsun diyo :d rahat nefes alamadığımız icin horluyoruz geçici olduğu icin takmıyorum
SimaG Mommy1 gecici olsa iyi benim normalde uc gun sonra dogum olucak ama biri dogumdan sonrada devam ettigini yazmis.... bizim derdimiz bitmezzzz 😁
zntrkn SimaG valla bende de başlamış eşim bana da söyledi hatta uykudan uyandıracak kadar ki benimkinin uykusu ağırdır 😂 ama bu aralar birşey demiyor geçti herhalde 😂
Gisemmmm SimaG benimde öyle oldu hamilelikte başladı ve şimdide kızım çok ağlıyor iş-güç derken geceyi dört gözle bekliyorum uyumak için eşimde iyi horluyorsun diyip dalga geçiyor 🤭🤭
Gisemmmm SimaG kişiden kişiye göre değişir canım benim kızım çok ağlayan bi çocuktu kucağımdan inmez ev işini bile yaparken hep kucağımda fazla yorulduğu için vücud ondan oluyo sanırım yoksa evliliğimin ilk zamanı eşim çok sessiz yatıyorsun diyodu
Arzu0101 SimaG o sorun herkeste var canım 😂😂 Allah'tan son 17 kaldı şimdiye kadar yataktan kovulmadik bakalım 🙈kendi horlamama uyanmaya başladım sen düşün artık😂