Merhabalar, iciniz rahat olsun. Doktorum bana o haftalarda bebegin tiroid bezi henuz olusmadigindan annenin tiroid hormonlarini kullandigini ve aslinda bebegin ihtiyaci olani alip anneye kalmadigi icin tshin yukseldigini aciklamisti. Ilacinizi kullaninca dusecektir, aksatmayin gecmis olsun :)