Savsav benim adet ağrım olmazdı hiç adet olduğum gün bi ağrım olurdu o kadar. Ama hamilelikte 1 hafta önceden kasıklarıma tatlı tatlı ağrılar oldu 3 gün geçti test yaptım çıkmadı. Tabi üzüldüm bekliyorduk çünkü. Sonra adetim bir gün geçikti test yaptım silik çizgi çıktı 5 haftalık olduğunu öğrenmiştim😍 bu arada birde göğüs hassasiyeti olmustu bende