Merve39 kanaman yoksa korkma canım benimde ilk zamanlar belden asagisi öyle bı agrirdi ki düşük yapcam ben diyodum heveslenmiyordum şimdi 26 haftalık olduk ağrılar yeniden başladı şimdide erken doğum yapcam ben kesin diyorum 😀😀 korkma normal ağrılar ağrısız bir günüm geçmedi benim hiç . Hoplayan zıplayan hamileler görünce ağlıyorum 😀