Ben kullandım mamasını ; sabah akşam sadece mama ile besleniyorsun, öğlen normal yiyorsun. Mama beni doyurmadı şahsen yani tokluk hissi vermedi, hal böyle olunca çok aç kaldım. Spor destekli kilo vermiştim evet. Onun yerine akşam yemeği yerine yoğurt ye yat aynı şey. Sonra sağlık sorunlarım çıktı, herbelife dan dolayımı bilmiyorum ama çok tesadüf oldu yani...