Esra_1234 Selam kizlar 30+2 yim bugunle iki gundur vaginamin ustunde bi agri ama col hafif sadece eahatsiz ediyor yürürken en alt karnimin alti yani normalmi
Esra_1234 KadriyeSlp böyle cok tuhaf cnm tarifi zor tam karnimin alti en alt kisimin vaginin baslangici diyim
KadriyeSlp Esra_1234 benimde öyle. Doktora gittik baktı fln ama herhangi bir şey yok normal artık bu ağrılar dedi