Hanımlar doğum yapalı 13 gün oldu aşırı ağrılı idrar yapıyorum yani tuvalete gitmeye korkuyorum ilk doğumumda böyle birşey yoktu sizdede var mı bu sorun resmen ağlayarak idrarımı yapıyorum doktoruma sordum sonta takıldığı için o felan dedi Ultrasonlada bakıldı ama değil eminim ya başka doktora gideyim diyorum da