gezentianne Bir kaç gündür karnım gerilip gerilip açılıyor. Bebegim eskisi gibi tekme atmıyor ama sancım,ağrım hiç yok. Toplanıp açılıyo gibi karnımda. Kasılma mı oluyor bu nedir? Umarım tarif edebilmişimdir🙈 39+5 im
gezentianne sonsuzmasalim ama hiç ağrımıyo bi yerim. 39+1 de açılma 0 dı sonra çatıdan sonra lekelenmeler basladı ve karnım gerilip açılıyo