Esratayes Ben de Zofran 8mg dilde eriyenden kullanıyorum. Ben zamanında 22 yaşında lösemi geçirip atlattım. Hem hematoloji doktorum hem de kadın doğum doktorum kullanmanda sakınca yok dedi. İlk zamanlar kullanmamakta direndim ben de. 30 yaşındayım 15+4 haftalığım. Şu an çok nadir kullanıyorum, bulantılarım epey azaldı, ama hala istifra ediyorum her sabah.