Elif1998 inşallah kucağına alırsın canım bende ilk 8 haftaya kadr hiç hamile gibi hissetmezdim sonradan başladı bulantı ve kusmalar benım de çok sancım oldu o haftalarda içini ferah tut korkma her gün sağ elini karnına koyup yasin oku ayetel kürsi banada doktor o haftlarda düşük riskin var çok bel bağlama dedi bu gebeliğe çok şükür rabbime şimdi 5 aylık olduk her gebelik aynı ilerlemez bulantın hiç olmayabilir de içini ferah tut canım