Arkadaşlar merhaba 33+4 hamileyim. 27. Haftamda doğum başladığı için doğum durdurucu ve akciğer geliştirici vuruldu. 30. Haftamda sancılarım devam ettiği için tekrar ciğer geliştirici vurdular. Birkaç gün önce kontrole gittim doktor bebeğimin kafasının çok aşağıda olduğunu doğumun erken olacağını söyledi. Bidaha akciğer geliştirici vurulmasına gerek olur mu?