Kızlar selam bir arkadaşımla muhabbet esnasında doğumdan konu açıldı kendisi de bu arada 2.ye hamile bir arkadaş.Ben normal doğum yapmak istiyorum Allah izin verirse kendisi de ilkinde Sezeryan yapmış şuanda sezeryan yapacak.Burdada okuduğum birkaç kişi epidural belden uyuşmalı normal doğumunun güzel geçtiğini anlatmıştı.Bende belki bu yöntemi tercih edebileceğimi söyledim söylemez olaydım ama! Başladı çok bilmişliğe yok işte ıkınmayı hissetmiyorsun da bebeği tehlike atarsın nefessiz kalır bebek benim birkaç arkadaşım yapan vardı öldü filan felaketl konuşmalara başladı.Sağolsun şuan korktuğum için vazgeçtim gibi yapan var mı veya düşünen benim gibi yapmayı moralim bozuldu 😞