ZEhrA_94 Hamileyim11 ben vajinal muayene ile 4+5 de gördüm bebek yoktu yolk kesesi oluşmuştu 7+1 de kalp atışı ve mercimeği gördüm tam anlamıylada 9+3 de bebeği rahatlıkla gördüm 🤗
Miniminikuss Hamileyim11 5.cı hafta civarında kuzum 6+4 de vajinal ultrasonla kalp atislarını dinledim
ZEhrA_94 Hamileyim11 canım bende kanama olmadı adetim 4 gün gecikti gittiğimde karından gözükmedi alttan baktılar 4+5 küçük bir kesmemiz vardı
elftlvr Hamileyim11 bencede beklemelisin banada dediler 5. Haftada dayanamadım gittim ama göremedim üzüldüm açıkçası haftaya tekrar gideceğim
Miniminikuss Hamileyim11 kuzum benim rahimim tersmiş. İlk ıkı aya kadar karından gorunmedı oyuzden hemn hemen 4 5 kere vajinal ultrasonla baktırmak zorunda kaldım 2 aydan sonra karından ultrasonla goruldu sukurler olsun bı sıkıntı yasamadım
Zeyzeyka Hamileyim11 5+3 te gittim göremedim alttan muayene yaptırmak istemedim, 6 +2 de karından keseyi gördüm 10. Haftada da bebek için gidicem