Merhabalar adetimden bir gün önce betam 69,63 çıktı iki gün sonra kasığımda yanma ağrı oldu pembe akıntım geldi bir telaş doktora gittim beta yapıldı 18,50 ye düşmüş:( doktor kimyasal ilaçları kes dedi iki gün geçti hala kanamam yok! Bu arada bir kızım var ondan sonra iki düşük yaptım kan pıhtılaşması sorunum varmış iğne kullanmaya başladım bu hamileliğimde. Beta değeri düşüp yükselenlerde varmış burada okudum birkaç tane iğnemi yapmaya devam etsem mi bilemedim ya hala duruyorsa değerim yükselirse bu kez o sıkıntı olmasın! Haftasonu da girdi doktorada gidemedim test yaptıramadım ne yapsam bilemedim