ayseakcura https://imgyukle.com/i/nNiwtH merhaba bayanlar bebişlerinizin kilosu nedir ??? 28+5 te 1430 gramdı.. sizin kaç merak ediyorum 🥰
Burcu16 ayseakcura maşallah gayet iyi🙏🏻 Ben en son 24+4 de gittim 830 demişti bakalım bu hafta görecem tekrardan
Haticemre21 ayseakcura 37 haftada 2750 3 kilo dogar minnak bi bebek dedi doktorum 😍🤗 28 şubatta doğum va inşallah
Haticemre21 KubraSavli cok kilo almadm göbek falan da yok fazla bebisde minnoş ins 3 kiloyu bulurda 2 haftada 🤗🙏 sağlıkla gelsinler
Gzrilknur ayseakcura 39+3 haftalık. Tam 39+0 ken 4.150 idi Kilosu. 21 şubat Sezeryan doğum için gün sayıyorum 🥴21 şubata kadar kaç olur bilemiyorum 🤔
ayseakcura Meleeekk canım özellikle kilo alsın diye uğraşmadım ama günlük bir kase sütün içine muzu ezip yedim 🤷♀️🤷♀️ O etkili olmuş olabilir 🙈