Burciinar Arkadaşlar kız bebişim iz olucak ama hala isim konusuna karar veremedik anlamlı ve değişik isimler önerir misiniz 🥰
Aslmva Burciinar daha yolun çok başındasınız 😊 ben de 38.haftada isim buldum kızıma az daha isimsiz kalcaktı😊 Ilk kizım ASEL MEVA Bu kızıma da İLAY SENA dedik hayırlısıyla doğsunlar inşallah 👼