Cydcyd Kızlar 15.haftam bitti bir an sanki hissettim elime karnıma götürdüm pıt pıt attı eşime dedim o da elini koydu hissetti bebek mi yoksa değil mi şimdi anlamadım hissedenler böyle olur mu :)
BusraDevlet83 Cydcyd Olabilir de.. 15.haftada çok ender hissedenler var ama var yani. Gaz ile karıştıranlar var ama bence insan gazı ayırt edebilir. InşAllah yavrunuzdur. Öyle güzel pıtlıyor ki zevkten deli oluyor insan💛
Zeynoo21 Cydcyd evet canım erken degıl ılk gebelıkde erken benım ıkıncı gebelıgım hıssettım ve hala hıssedıyorum
SedaSoner Veya 3. Gebeliğiniz değilse eğer malesef hissettiğiniz damar atmasıdır. Ben 23. Haftadayım hala daha sadece kendim hissediyorum eşim dışardan hissedemiyor. Tamamen hissetmem de 20. Haftayı buldu ilk gebeliğim bu arada. Dediğiniz haftalarda bende hissettiğimi zannediyordum ama şimdi asıl hareketleri hissedince onların bebek hareketi olmadığını anladım 🙈🥰