calypso Arkadaşlar merhaba. Benim eşimde varikosel var aşılama yaptırmak istiyoruz. Daha önce aşılama yaptıran veya doktorundan memnun olan varsa bana doktor önerisi verebilir misiniz.
Aysayb calypso ben unıversitede asılama oldum suan gebeyım,kendım de doktorum baya arastırmıştm,ozel saglık yunus hoca da iyi gercekten ama pamukkale unıversitesinin asılama oranları da oldukca iyiydi😊 sormak istedgnz bisey varsa yardımcı olmaya calısayım
Merve6475 calypso aşılama degilde tüp bebek yaptırttım özel saglıkta doktorum yunus hocaydı yunus hoca olsun ekibi olsun ben çok memnun kaldım iletişimleri çok iyi istediğim zaman ulaşabildim ilk denemede şuan 20 haftadayız ikizlerimle
Makbus calypso yunus aydın tam bir para tuzağı. Asla tavsiye etmiyorum. Cihan Kavukçu Pamukkale üni tavsiye ederim. Hem bir baba gibi güler yüzlü hemde çok bilgili. Biraz yoğun oluyor sabah erkenden gitmeniz lazım 8de orda olursanız erken alıyorlar. Veysel hoca da iyi biri ümit hoca da iyi ama cihan hoca yi tek geçerim her gün duam da kendisi.
Makbus calypso devlet aşılama ve tüp bebek de yardımcı oluyor ilaçlarda felan ne gerek var özel de dünyanın parasını vermeye önce devlet de denenmeli mutlaka .özel Ler para tuzağı.
Gloria13 Ben 2 kez Yunus aydında yaptırdım özel sağlık hastanesinde tüp bebek merkezinde. İkisinde de tutmadı. Yunus bey çok yoğun aşılama icin kontrole giderken ben üstümü giyinene kadar odadan çıkmış olurdu sinir olurdum. Tutmama nedeni tabi Allahtan ama ben hiç memnun kalmadım oradan. Daha sonra tüp bebek icin gitmedim bile. Bi arkadasım Filiz Saylan’da yaptırdı onu tutmuştu.
mrvmrv123 Universite derim baskada bisey demem.yillarca ozel saglik istanbulu tecrube etmjs biri olarak gidin gorusun pismam olmazsiniz
calypso Aysayb ben de üniversitrde iyi doktorlar olduğunu duymuştum. 1 yıl geçmeden aşılama yapıyorlar mı acaba üniversitede
Aysayb calypso süre konusunu tam bilmiyorum,ben cihan hocaya gitmistim cok da memnunum cok iyi bi hekım aynı zamanda cok iyi bi insan😊
calypso Aysayb teşekkür ederim. Ben 7 aylık evliyim hiç korunmadık çocuk çok istiyoruz özellikle de eşim bu konuda çok kötü hissediyor sperm sayısı az olduğu için. Aşılama o yüzden istiyoruz. Devlet hastaneleri 1 seneden önce aşılama yapmadıkları için üniversite de yapmaz diye düşünmüştüm. O zaman gidip sormakta fayda var. Çok teşekkür ederim tekrar
Tilbedere Bende sağlık hastanesine gidiyorum Deva hanım doktorum. Yunus beyin ismini çok duyuyorum ama tabi hastalarıyla olan iletişimi hakkında bilgim yok
mrvmrv123 calypso sizin saglik sorununuz oldugu icin yaparlar belkide direkt tupe gecerler mutlaka gidin randevu alin prf.veysel fenkci cihan kabukcu cok iyi drlar
calypso Makbus evet özeller çok pahalı ben devlet 1 seneden önce yazmıyo diye biliyodum o yüzden özel falan düşündüm açıkçası