EsraCadAks Merhabalar anneler ve anne adayları, bn bugün 36.haftama girdim ancak geçen haftadan beri kasılmalarım başladı karın kasik bel bölgemde fakat süre olarak 30 dk falan sürüyor en adi 15 dakika falan herkesin böyle mi acaba😨
edaaydinm EsraCadAks 35+4 deyim karnım birden sertleşiyo kasılma olarak tanımlıyorum ama o kadar uzun değil max 5 dk hiç sancım vs yok 🤔
Masal78 EsraCadAks aynısı bende de oluyor taş kesiliyor karnım canımı çok acıtıyor ve belimede vuruyor adet ağrısı gibi ağrı belim ikiye ayrılıyor sanıyorum o derece ve nst de de sancılarım çıkıyor doktorum gününü beklemez dedi bebek için
Hacet Ben yaşıyorum 35 imden beri ama nst de sancı mancı cıkmıyor ama bel kasık ve karın ağrılarım oluyor 36.hftadayım Allaha şükür kurtuluyorum 20 subatta doğuma alacaklar yürüyemiyorum agrılardan o durumdayım diyebilirim..
Melegimibekliyorum Hacet ikinci doğum mu bende 36 haftalık hamileyim doktor daha gün vermedi 2. Sezaryenim olcak 38 de mi alıyorlar
ozlem_sngl Hacet benimde nstde çıkmıyo 30 haftadan beri var agrim 32 haftalik olduk sali kontrolüm var bakalim nolacak
Hacet Eminapasali sezaryene alacaklwr ilk dogumum tansiyonumdan ötürü erken alıyorlar yüksek cıkıyor cünkü nabızda tansiyon da
Hacet Melegimibekliyorum 38-39 da alacaktı doktorum ama baktı ki ben kötüyüm bekleyemem hacercim 37 de alıcam dedi öyle
Cz34 Kızlar 2 3 gün adet sancısı çeker gibi sancım oldu ama geçti yalancı sancılardır bence doktora bile gitmedim söylemedim belirti olmayınca başka 🙂
Hacet ozlem_sngl Yaaa hayırlısı olsun ama korkmamak lazım işte nst de cıkmıyorsa sıkıntı yapma ama insanıda o ağrılae korkutuypr hani Allah yardımcımız olsun az kalmıs sabredicez