DilanArven gerçekten alışverişe çıkınca öyle oluyo ve maddi külfeti gerçekten çok 🙈bende iki hastane çıkışı aldım 5 yenidoğan alt üst takım 4tane 0-3ay tulum aldım annemde alt üst takım alacak diye 0-3ay almadım başka 10tane zıbın 4lü çorap şampuan losyon bebek arabası süt sağım pompası bebek bezi alt açma örtüsü banyo küveti süngeri çoğu şeyini aldım çok şükür bi beşiğimiz kaldı bi de incik cincik şeyleri çok şükür 😇