GizemDksz DidemYldrm 21+1’deyim. Resmen balayında gibiyim ilk 3 aya göre☺ Sadece 1kilo aldım. Sat’a göre 5 Ağustos fakat bebeğimin gelişimine göre ultrasonda şu an için 29 Temmuz gibi🙂
shdshntrk DidemYldrm merhabalar canım ağustosun ilk haftasında olucak inşallah doğumum 😍 Miniğimi daha belirgin bir şekilde hissetmeye başladım artık 😍😍 sizin nasıl hamileliğiniz
PembeLia DidemYldrm Temmuz sonu inşallah, heyecan korku sevinç merak bütün duyguları bir arada yaşıyoruz.😊
Sevda6767 Benim 19 +2 olur mu 🙂 heyecanlı bekleyiş içindeyim bi taraftan geçsin gitsin diyorum bi taraftan tadını çıkar Sevda diyorum 🙂
DidemYldrm Sevda6767 ben bu zamana kadar nasıl geçti anlamadım 3 gün önce renkli ultrasona girdim yüzünü göstermedi miniğim 🙄🙄 Nisan ayını bekliyorum tekrardan yüzünü görmek için 🤰🏻
DidemYldrm GizemDksz maşallah minnoşa Benimde önde sat a göre 8 ağustos dedi doktor ama önde gidiyor temmuz sonu da gelebilir dedi normal Doğum istiyorum ne zaman isterse o zaman Aslında bende 1,5 kilo aldım canım 58 kilo boyum 170 🐣
Demir Bir post açmıştın yakın zaman önce onu bulmaya çalışıyorum ama bulamadım🤣Hatta doktorunada sormuştun, sanırım 19+1 de 5 aylık mı oluyorum diye bir soruydu. Cevap neydi ?🙈 2 gün sonra 19 haftam doluyor merak ediyorum bende.
DidemYldrm Demir doktorlar genel olarak ay hesabı yapmıyor hafta hesabı yapıyor demiştim canım ama bana ay olarak merak ediyorsan 1-4 hafta 1 ay 5-8 hafta 2 ay 9-13 hafta 3 ay 14-17 hafta 4 ay 18-21 hafta 5 ay 22-26 hafta 6 ay 27-30 hafta 7 ay 31-35 hafta 8 ay 36-40 hafta 9 ay olarak hesaba olabilirsin ay olarak bunu kullanıyor benim doktorum
Minikmucizemmm Demir bende 20+5 deyim şuan 19 hastalıkken doktoruma özellikle sordum 22 haftaya girildiğinde 5 ay bitmiş oluyor sesi canım
Heyecanlianne DidemYldrm Benim de tahmini 08.08.2018 ama en son doktorum 15 Temmuz’dan sonra bekleriz dedi 😍 4 kilo civarı aldım bende benim boy biraz uzun 176 kilomda suan 76 Hayırlısı bakalım 😀
yagmurpelit DidemYldrm ayrintili ya nerde girdiniz acaba bide bazi doktorlar yuzunu gostermedi diye tekrar cagiriyor oylemi gideceksiniz acaba
DidemYldrm Sevda6767 bakalım herkes son aylar geçmiyor diyor 🙄 umarım son aylarda böyle hızlı geçer 😍
DidemYldrm shdshntrk ilk 18+3 de hissettim kelebek gibi şimdi maşallah Çikolata ya da Türkkahvesi içinde içerde bir canavar var sanıyorum benimde ya temmuz sonu ya Ağustos’un ilk haftası canım normal Doğum istiyorum doktor ne zaman gelmek isterse dedi Keyfim çok yerinde ilk 3 ayın yorgunluğu yok bir de çok az kilo aldım göbeğim hiç çıkmadık gezmeye vurdum kendimi göbüş büyümeden 😅
shdshntrk DidemYldrm brnimde göbeğim çıkmadı hiç ya bende kilo aldım normalde bazı insanlarınki bu ayda kocaman oluyor 😂😂😂
DidemYldrm Demir şu anda 5. Ayını doldurmaya çalışıyorsun canım 5 e girdim diye bilirsin soranlara 5 i dolduruyorum diye bilirsin 4 bitti diye bilirsin nasıl demek istersen 🤰🏻😅💙 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏👶🏻