Merhaba arkadaşlar.37+3 günlüğüm..Belim ve karnimda ağrı var ara ara oluyor ama ağrı geçmiyor hafiflemiyor.Belim daha çok ağrıyor.Afedersiniz ama lavaboya gidiyorum idrara ama bir damla oluyor o kadar.Akıntım da cok ve sümüksü.Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı?