Mms06 Merhaba hanımlar mide bulantısı için ilaç kullanan var mı ya da doktordan istesem böyle bir ilaç yazar mı
Canan_olg Mms06 Kaç haftalıksın yani 12 haftadan azsa ilaç kulkanamazsın ki bence 12 hafrayı doldurmuş olsanda ilaç kullanma mide bulantısı için bende çok çektim ama asla ilaç içmedim 3 ay yattım
leyla25 Mms06 ben kullandım doktorum zofer verdi. Hiçbirşey fayda etmiyordu 7/24 kusuyordum. Artık vücudum susuz kalmıştı kum dökmeye başlamıştım serum bile fayda etmiyordu. Çok şükür ilaç sayesinde tekrar yaşadıgımı hissettim. Kullanmamak bir yere kadar. Doktorlar kar zarar ilişkisi doğrultusunda veriyor zaten.
Bugleminannesi Mms06 lütfen kullanma diyenleri dinleme doktorunla konuş. Bulantı kusma yatmayla geçen bişey değil ben 17. Haftama kadar hep kustum serumlarla haplarla zor kaldım ayakta 13 kilo verdim kum dökmeye başladım. Sadece zofer iyi gelmişti doktorunla görüş ilaç yazar sana atlatırsın inşallah canım .
Mms06 leyla25 şu güne kadar mide bulantım yine vardı ama bugünkü kadar hiç olmadı su içemiyorum mutfağa giremiyorum bir de yanımda kimsem yok eşim asker bir şey de yapamıyorum kendime kokudan son çare ilaç düşündüm
Mms06 Bugleminannesi sağ ol canım bence de böyle daha zararlı yemeye yemeye su bile içemiyorum ilaç isteyeceğim
leyla25 Bugleminannesi kesinlikle öyle. Önce biz iyi olalım ki bebişlerimiz de iyi olsun. Allahım yaşatmasın bir daha zoferi kullanmasaydım düşünemiyorum kabus gibi düşündükçe tüylerim diken diken.
Semosss Benim 5.hafta başladı şuan 26.haftamdayım hafif azalsa da devam ediyo 🤦♀️ 5.haftafan beri onzyd kullanıyorum. Aşırı etkili 2 dk da kesiyor. Artı gece prilam dr içiyorum. Oda sabah bulantımı kesiyor. Doktoruna danış derim. Ben çok faydasını gördüm
aysenur30 Mms06 doktorum bana vermedi canım zaten yediğim içtiğim çıkıyordu verseydi de işe yaramazdı bende 🤷♀️
Sumeyye_g Mms06 tabikide yazar bn zofer ve metpamit vermişti ama bende işe yaramadığı bünye meselesi kimide içince rahatlıyordu