Lacivertli_kelebek Saribebek Benim yerleşme kanaması olmadı kuzum belki senin de olmaz kişiden kişiye göre değişir 😊 inşallah hamilesindir🌼
Hndn1234 TunarinAnnesi benim 10 gün sürmüştü . Gebelik testim pozitif çıkmıştı ondan sonra yerleşme kanaması oldu kahverengi
Ceylan12334556789 Saribebek aaaa banada öyle dediler ama ben pek önemsemedim 3 Aydır deniyoruz bakalım bu ay tuttumu bilemedim 🤷♀️ adetin geçsin bir iki gün ondan sonra belli olur inşallah canım ya zor bu işler valla
Saribebek Ceylan12334556789 bana senin gebe kalma ihtimalin yüzde 2 dedi . Ama dünkü doktor hiç birşey yok dedi ne kist var nede polikistik oversin dedi
htcmuhammed TunarinAnnesi benm kopkuyu kahvremgiydi Adetime 3 4 gun onceden baslamisti gelmeye leke durali 2 3 hafta oluyor baya uzun sure gelmisti
htcmuhammed TunarinAnnesi benm kopkuyu kahvremgiydi Adetime 3 4 gun onceden baslamisti gelmeye leke durali 2 3 hafta oluyor baya uzun sure gelmisti
htcmuhammed TunarinAnnesi benm kopkuyu kahvremgiydi Adetime 3 4 gun onceden baslamisti gelmeye leke durali 2 3 hafta oluyor baya uzun sure gelmisti
TunarinAnnesi htcmuhammed bende 5 gündür gelmeye başladi baya çamur gibi koyu kahve rengi ama adete dönüşmedi 🤷🏻♀️annem yerleşme dedi bakıcaz bakalım neyniş
htcmuhammed TunarinAnnesi adete donmedoyse imsaAllah hamilesindir cnku benm de oyle oldu snra betaya baktordik hamileymişim 7.haftaya kdr devam etti smdi 9 haftaligiz korkma ferah tut icini hayirli hbrlr alirsin insaAllah
Ruyaninprensi Saribebek benim adetten 8 gun önce 2 gun surdu pempe kirmizi arasi kan geldi hafif hafif sonra durdu
tambirminnos Saribebek yoktu canım belki vardı ben anlamadim bilmiyorum oğlumda çalışıyordum simdikindede oğluma bakmaktan fırsat kalmıyor
tambirminnos Saribebek allah isteyen kimsenin kucağını bos bırakmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah
ffcihan Arkadaşlar adetime 3 gün daha var doktor negatif dedi sizce Bi umut hamile olabilirmiyim beta 5 çıktı
DamlaNur29 Saribebek 2 gün sürdü ilk pembe sonra kahve geldi en fazla 3 4 gün sürermiş ama tabi 1 hafta sonra tekrar aynısını yaşadım 4 gün sürdü oda hep kahveydi nedeni bulunamadı
DamlaNur29 Saribebek yok canım benden hiç pıhtı gelmedi bide ben kan sulandırıcı kullanıyodum su gibi geliyordu ama kahverengi