NidaTrk93 göbeğim küçükken ilk kutu baya gitmişti. 2.kutuya daha yeni geçtim. Zaten son 7 haftam kaldı bu yeter. Toplamda 2 kutu yeterli oldu yani. Ben eczaneden alıyorum ama aynısını internette buldum şimdi. Kırmızı kutu değil. Beyaz üzerinde sarı çatlak izleri var tüpün üzerinde. Google a Babe Çatlak kremi yazarsanız direkt o çıkıyor