Merhaba! Arkadaşlar
yarın malum ebebekte kameralara indirim var
alacak olanlar hangi modeli düşünüyor veya kullananlar memnuniyetlerini yazabilirmi
çevremde motorala kullananlar şarj problemi yaşıyor
bende invidyo markaya yöneldim baya özelliği var ama kullanıyorum memnunum diyen varsa içime siner🙂 foto yükleyemedim:(