Zeliha125 Secil_yilmaz Şuan aynı dert bendede var dün geceden bu yana gündüz parol içtim bi tane ama iki saat kadar geçti tekrar başladı karanfil koydum ağrıyan tarafa nafile 🙄şurda beklim bende bu arada ben 37+ 4 haftalığım doktorum söylediği için içtim yani ilk üç ay pek tavsiye etmio DİE biliyorum doktorlar
hndgkct Secil_yilmaz benim de 20 lik dişim çıkıyor bide diş etlerim berbat çok şiş ne yapıcağımı bilmiyorum 🤕
Yldrm Geçen haftalarda dolgum açıldığı için çok ağrı çektim bnde doktor biraz dolgumu düzeltti iltihaptan zonkluyordu antibiyotik verdi bnde sarımsak koydum öyle biraz geçti parol etki etmiyordu