Medas değerlerin ne kadar iyi olursa olsun yediklerinde de maalesef yeterli seviyeye gelmiyor. Çünkü kan ilacı bebekten çok senin için doğumda çok kan kaybın olacak. İlaç kullanmazsan değerlerin düşer ve damardan kan takviyesi yine yapılır. Bu yüzden önemli.
Gece yatmadan içip uyu. Doktoruna veya aczaciya danisabilirsin bulantısı yüksek olanlar genellikle uyumadan önce içiyor canım.