deletedmom259 Merhaba kızlar. 31+5 haftalığım. Yaklasık 10 gundur gogsumun altı batıyor. Neden oluyordur? Başına gelen var mı
Tgb2310 deletedmom259 ay yeni öi başlado sizde ben 2-3 haftadır acıdan kıvranıyorm henüz 25 haftadayım☹️
Selngozde Bende de oluyor bu 30 hafta bitmek üzere, bunun yanında göğüs altında sanki bir hissizlik varmış gibi hissediyorum. Bir cevap bulamadım ne yazık ki 🤷🏼♀️