Merhaba hanımlar bende 10 haftalık hamileyim ve farklı 2 ilaç kullanmama rağmen kraker leblebi falan Hiç birseyin faydasını görmüyorum. Aşırı mide bulantim ve kusmam var. Su bile içemiyorum midem boş olduğundan safra suyu kusuyorum artık zehir gibi. Internette takip ettiğim hamile bir bayanın aç karnına 2 tane pişmemiş kuru fasulye yuttuğunu ve faydasini gördüğünü okudum. Bugün denedim bende. Psikolojikmen mi bilmiyorum ama sanki bana da faydası oldu sadece 1 defa kustum. Yinede bi doktorunuza danışın isterseniz