UrasEgeninannesi Selam kızlar. 10+2 deyim çok şükür. Detaylı ya kadar kontrolüm yok şu an için. Mart 2 ye randevu aldık. Sizde durumlar ne randevu aldınız mı ? Var mı Benim gibi sabırsızlanan
Canan_olg UrasEgeninannesi Nasıl yani detaylı 30. Haftada yapılıyor detaylıya kadar randevum yok demişsin ikili taramaya kadar diyecektin galiba demi
UraSsmom UrasEgeninannesi 2li teste kadar demek istedin sanırım ☺️ Daha çok yeni ayda 1 kontrolün olur zaten Rabbim sağlıkla nasip etsin 🤲🏻 Canan_olg Detaylı 20-24 arası yapılıyor.
Canan_olg UraSsmom 20 yazarken 30 yazmışım bende onu dicektim 20. Haftaya kadar kontrolünün olmaması imkansız diye canım yanlış yazmada demet akalını geçtim galiba 😂😂
UrasEgeninannesi UraSsmom 2li test te bebeği ultrason da inceledikleri için dedim. Aylık değil kontrollerim bu Arada :)
UraSsmom UrasEgeninannesi Bilemedim o zaman ben başından beri aylık gidiyorum 🤷♀️ Ama yine de 20. Haftaya kadar 2.5 ayın var kontrol olmaması şaşırttı beni sadece cnm