Bende samsundayım canım şuan 9haftalığım devlete gittiğim güne kahretsin diyorum özel en iyisi bebeğini istediğin gibi görüyosun ilgileniyolar burda özellerin muayene ücretleri biraz pahalı ama değiyor gerçekten. Tahliller için devlete gidicem sadece muayene için mümkün değil baştam sağmalar. Karnımdaki bebeği bile görmeden hamile değilsin diyip gönderdiler