Esen80 Pnr22 bununla ilgili blog yazmışlar az önce okudum bende. Bunlar yan etkiymis olabilirmiş ama geçmezse tabi ki doktora git. Bende bu hafta yaptıracağım okuyunca korkuyorum 😀 geçmiş olsun size şimdiden
Betulnil Pnr22 perşembe yaptırdım bnde sadce cok az agrı var. Hemşire agrın olursa buz tut demişti. Geçmiş olsun
Esen80 Dudubicerr et bende önümüzdeki hafta 20 hafta oluyorum yaptıracağım. Yan etkileri olarak öyle yazmışlar ateş ağrı sizlama vs vs
Tgbb Pnr22 buz koyup üzerinde bekleyebilirsin ama ağrı geçmeyecektir. Ayrıca kırgınlık yorgunluk da yapar. 2 gün sonra geçecek sabredin. İkinci dozda böyle olmuyor.
Hicoli Evet hafif hafif buz uygulayabilirsin. Ama buzu direk uygulama tülbente falan sarabilirisn. Direk buz cok yakabilir cildini. Bende 2. Oldum dün ama hiç ağrım olmadı nerdeyse ikisindede. Sadece ilkinde az bi ağrı oldu. 🙄
Kadert Pnr22 kolanyalı pamuk koy bikaç gün iyi gelyo ben öyle yaptım geçti .iğne yapan ebe söylemişti
Fatmaelidemir Pnr22 Doktorluk birşey yok hamileliğimde ve öncesinde de tetanoz oldum 1 haftaya yakın ağrısı devam eder ve sadece kolonya rahatlatıyor biraz daha dayan 🥰
Snygrl Buz rahatlatabilir belki canım ilk dozda benimde çok kötü olmuştu kolum tutmuyordu ağırlık yapıyordu resmen 2.dozu hiç istemiyordum o yüzden ama ikinci dozda öyle olmadı bişey olmuyor 2.dozda bilginiz olsun 🤗👍🏻