Tgbanne benim ilk gebeliğimde kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım.2. Gebelik için tam ümidim kesildi testte negatif çıkınca o kadar ağladım ki Rabbim nasip etmeyecek diye çünkü ümidimi yitirmiştim. Adetim düzensiz diye doktora gittim 5 gün sonra hala adet olmayınca ve kanda hcg pozitif çıktı. Rabbimin bir mucizesi oldu bize. İnşallah Rabbim en yakın zamanda aratmasın versin sana da 🤲🏻