Merhaba hanımlar, 7 haftalık gebeyim ve 1 haftadır hergünüm bulantıyla geçiyor. Kusma hiç olmadı fakat bu bulantı hissini kesintisiz yaşamak çok rahatsız edici bi durum. Aranızda bulantı bilekliği kullanıpta memnun kalan var mı ya da hangi marka kullandınız ?