Bende 2 kere gittim kontrole bitirdim kafamda tamam doktorları çok harika ama yeni hastane ve eksikleri çok çok fazla doğum yaptırmaya korkuyorlar beni protein kaçağım var diye herhangi bir komplikasyonda müdahale edemeyiz dediler bu ne saçma iş ya hastaneyi yaparken bunları düşünmemişler heralde. Onun haricinde yüzyılda doğumdan sonra 1 ay boyunca çocuğun hastane muayneleri sarılık olursa girdiği Işın cihazı bunlar hep ücretsiz. Üstelik o cihazın 2 saati 1000 TL ama Pendik medipolde 1 ay içinde sadece bir kere gidebilme hakkın var sonrası ücretli o cihazda ayrittenden ücretli. Yüzyılda doğum ücreti içerisinde fotoğraf çekimi,isimli kapı süsü,30 günlük çocukla ilgili muayneler varken Pendik medipolde bunları sunmuyorlar