_vesileaksoy 1 haftadır bebeğim aşağıda yürürken sanki düşecekmiş gibi oluyor . Çatı ağrısı çekiyorum karnımın şeklide değişti kaburgalarıma baskıda yapmıyor midem de yanmıyor . Pazartesi hastaneye gidicem . Bu durumu yaşayanlar yardımcı olur musunuz 😢
Ayca517 _vesileaksoy benimkide asagida her doktr kontrlunde kafayi pusmus bi sekilde karsimiza cikior arada sirada beni yurutmuuor bile 27 deyiz bzde sadece iki kez nefes alamadim ve kaburgalarmda aci hissettm doktr normal dedi ama blmiorm 🤔
yildiz23 _vesileaksoy 28 haftaligim benimde çok aşağıda hareketleri çok canımı acıtıyor birden oldu dün gittim progestan bissuru vitamin verdiler ful yatıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Kizimmmm _vesileaksoy 29. Haftada çıkacak gbi baskı hissediyodum. Herkes ayakları dedi. Kontrole gttgimde baş geliş olduğunu öğrendim. Başıyla baskı yapiyomus.
_vesileaksoy hunilimom evet oturur vaziyette ama bu kadar aşağıda olması normal mi sence çok tedirginim
5678 _vesileaksoy tedirgin olma canim.benimde karrnim taa evelden çok aşagida bunu doktorumda çevremde söylüyor hep.simdi 33 haftalik hamileyim doktorum şimdi karnin sanki yukari kalkmiş gibi dedi☺.durumlar ters yani
_vesileaksoy 5678 yukarda olsun erken gelmesin iyi olsun da varsın ters iş olsun . Aşağıda olunca çok tedirgin oluyorum ben