bende 11+2 haftalık hamileyim ve sezeryan düşünüyorum çevremdeki bazı kişiler buna ne kadar olumsuz baksa da korktuğumu panik olduğumu anlamıyorlar ama doktoruma söylediğimde notunu sezeryan olarak aldı bu haftadan daha sonuçta bu bizlerin kararı olan bişey normal doğum yapıp hemen ayağa kalkamayan hatta hemen sütü gelmyen bir çok kişi varken sezeryanla doğum yapıp ertesi gün ayağa kalkanlar var bu insandan insana değişir tamam normal doğum sağlıklı olabilir ama korkan insanlara baskı yapınca ne oluyor anlamıyorumm ve gerçekten çok kızıyorum..