Arkadaşlar merhaba ,
Batman’da perinatolog yokmuş , detaylı ultrasona girenler nasıl yaptılar ? Radyoloji bölümüne mi yaptırdınız yoksa kendi doğum doktorunuza mı ?
Çevremde kime sorduysam burada detaylıya giren yok , doktorum son kontrole gittiğimde detaylıca baktı bebeğe , ben detaylı ultrasonu sorduğum da ise bence gerek yok , ben radyologlara pek güvenmiyorum dedi . Kafam karıştı bu konuda ya