Duygu2110 Güzel mi güzel annişler 💕💞💓 Kız bebeğim olacak Allahını izniyle 🙏🙊 çok heyecanlıyım. Ama isim hala bulamadık. Çok duyulmamış klasik olamayan isim istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏 hadi güzel anneler bu konuya bir el atın 🙈
Gulsahim Duygu2110 Vera yada Neva çok var aslında aklımda.. 🙈 Rabbim size bağışlasın bu arada canım gözünüz aydın
BusraDevlet83 Duygu2110 Aden, Bigem, Dora, Laden, Günce, Vera. Bunları buldum 🌝 Ben de Kumsal koyacağım. Düşünürseniz o da olsun.
[silindi] Sinemustafa2008 merhabaa benim kizimin adı da Simay İkra ,☺️ 9 aylık bazen bakıyorum buraya silmiştim hesabı gorunce sizi tekrarr kaydoldum yazma için ,☺️☺️
tugbaayaz Duygu2110 bizim cinsiyetimizi kıza benzetti doktor biz sevgiliyken çocuklarımızın ismine karar vermiştik eşimle kızımız olursa Asel koyacaz inşallah 😍🤗
nilly Ben çok da farklı isim sevmiyorum tuhaf geliyo aşırı geliyo. Nehir Ece koycam kısmetse karar verdim.
Mrvfndk Almila kkoymak istedgm isim. Türkçe kökenli kızıl elma. Elma yanakli guzel Kiz dmek. Yigenlermn ismi eylul duru .nehir ada. Nilbera 🤗🤗🤗
Kapalikutu Mrvfndk almıla yı eşim de çok istiyordu aama ismin doğrusu almıla ı ile söyleyince kulağa kaba geliyor gibi çok kararsızız biz de ☺️