Sabah öğünlerinde mutlaka yumurta,kaşar peynir,bal,tereyağ arada kuruyemiş (kavrulmamış❤) öğlen sebze yemeği , arada meyve,süt-yoğurt,ana yemekte sebze,et,tavuk,balık(balığı sadece buğulama şeklinde yiyebiliyorum😔Et maalesef sadece köfte😔tavukta fırınlanmış yemek olarak tercih ediyorum😔)çay saatimiz var birde kaçamak vakti benim için 😍 bisküvi,kuruyemiş sonra bir ğorsiyon daha meyve ve yatmadan önce süt-yoğurt ☺ Birde gün içinde minimum 2,5 litre su içmeye çalışıyorum.
Eğer bu şekilde beslenirseniz 6 ayınızı dolduramadan 10 kilo almış olursunuz benim gibi 🙊
Aslında bu diyetisyenimin listesi ama ben porsiyonları küçük tutamıyorum 🤷🏼♀️🙊