glbyzksr Valla ilk aylar o kadar zorlandım ki bu durumdan ne yaptıysam olmadı. Bol su tukettim lifli gıdalar yedim. Activia bile denedim hiçbir şey olmadı sonra doktora söyledim ve Magnesie calcinee diye bir toz karışımı verdi öyle kendime geldim. Probiyotik toz zaten o da. MugeYcl
Adsmyr MugeYcl bndE çok büyük sıkıntı yaşadım geçmiyordu demi ilacını almaya bıraktım cennet hurması kayısı faln yedim şimdi daha iyim ama dediğim gibi Demir ilacını bıraktım almaya da korkuyorum
aysenur30 MugeYcl ben kan ilacı sonrası oldu ilaç kullanmıyım diye ben incir ve kayısı tüketiyorum günlük hem bebek içinde iyi hemde kabuzlıpıma iyi geliyor canım tuvalete çıkıyorum hemen 🤗
Canan_3547 MugeYcl bende hicbir cozum bulamdim ne dendiysem olmadi ama greyfurt cok ise yardi bende dene bi istersen
Ness61 Kan ilacı içtiğimiz için oluyor ben çok sıkıntı cektim sonra doktorumla konuştum bana bi ilaç yazdı ondan sonra rahatladım bistron adı doktorunuzla konusun alın eğer kan ilacı yüzünden oluyorsa
MugeYcl Ness61 kan ilacı içmiyorum şuan sadece hayatımda folikasit var daha başlarındaym kontrolum pzartesi şuan tahmini 5 haftalığım ama bir kaç gundue nefes alamıyorum kabız oldum karnım rahatsız oldu
Beyhan60 Bendede oyle kan ilaci iciyorum bise d vitamini yoksa normaldi ama cok zor cunku aliskin degilim bide zaten ne yesem agzim zehir gibi kusmakta cabasi
Syh42 Bende de var aynı sorun. Ama kan ilacı beni ishal yaptı. Işgal olunca bıraktım. Kabız olunca kolay yapabilmek için tekrar kan ilacı almaya başladım 😁😉
Adimadim Bende ayni durumdayim kac gundur cikmiyorum tuvalete kayisi zeytinyagi herseyi deniyorum hicbir sey fayda etmiyor duphalak surubu var o maximum olcude icersem ise yariyor onuda devamli icmek istemiyorum ☹
Tgcy Benimde 10 haftyiamı girdim ve dikkat etmeme rağmen yine oluyorum cok ıkınmakta istemiyorum dupholac verdi iyi gelmişti ama bitti tekrar başlasammı bilemiyorum 🤦🏻♀️ Lavman yapıyorum bazen 🤦🏻♀️
glbyzksr Nuriiiiii bir zararı olmadı bana zaten doktor tavsiyesi ile kullandım. Düşük tehditi için iki gün hastanede kalınca ebe de vermişti. Kabız olmamam gerekiyordu doktor da bunu uygun gördü.
201804 Kabızlık beni mahvetti tuvaletlerden cıkamıyodum probien verdi doktorum hergün bitane içiyorum şimdilik iyim
glbyzksr Nuriiiiii şuan kullanmıyorum. Eczacının önerisi sabah akşamdı ama ben sadece sabah içtim. Başka ilaçlarla alımı diğer ilaçlarının etkisini azalttığı için aralarında iki saat olacak şekilde kullandım zaten iki kere kullanınca düzeliyor hemen
DamlaNur29 MugeYcl bende çekiyorum bulantım cok oluyo corba ve makarna hariç bişey yiyemiyorum pek hep kuru surup vermıstı bana belki sizede verir doktor
Pesperu MugeYcl hamilelik sürecinde progesteron hormonu arttığı için kabızlık kaçınılmaz oluyor,yediklerime dikkat ediyorum Demir hapı kullanmıyorum ama yetmiyor , yürüyüş yapmak gerekiyor
Adel001 MugeYcl beeeennnnnn😫😫😫😫😫😫😫😫isssyaaaaaaaaaaaaaaannnn çözüm yok😕 havuç yiyorum iki gündür sanki azıcık yardım etti